top of page

סיכום אירועי פורים במועדון שחמט לכל

אז איך אתם בחרתם לציין את פורים השנה? אצלינו מאחורי הקלעים, בצוות של המועדון, עלו לא מעט שאלות איך נכון לציין השנה את החג הזה.  באיזו מידה ואם בכלל?? פורים השנה בהחלט הציף אתגרים . המצב בארצנו הקשה על הרצון לחגוג עד דלא ידע ועם זאת היתה נוכחת גם הבקשה העמוקה להמשיך בחיים ולא ליפול לטרור הסובב אותנו, לאפשר לילדינו לחוות עוגנים גם בימים קשים, לאפשר להם לחוות את הילדות האמיתית כפי שהיא צריכה להיות: לחגוג, לשמוח, להתנסות, להצליח, להיכשל וללמוד - כל זה עמד בראש מעייננו .

בסופו של דבר, המועדון שלנו ארגן בפורים שלושה אירועי תחרויות. בשלושה מקומות שונים בשני ימים. האווירה היתה חגיגית וייחודית אבל גם קצת אחרת. עם צוות שופטים וארגון שעובד במשותף עם הילדים של החוגים וגם עם אורחים מבחוץ. החוויה היתה מדהימה גם לילדים וגם לנו. הילדים הצביעו ברגליים וחלקם אף בחרו להגיע ליותר מתחרות אחת. 





במועדון 'הבית' בסביון, התקיימו ביום ראשון, 5 תחרויות נפרדות עם 49 שחקנים, ממתחילים ועד מד כושר 1550. כל הכבוד לעילאי רוט שזכה ב-5 מתוך 5!!!בנוסף התקיימה גם תחרות תחפושות שחמט, שעליה התלבטנו ולבסוף בחרנו לקיימה. פינת איפור פנים מהנה ברוח השחמט ופעילות בכלי שחמט גדולים שהכניסו המון כייף!כל משתתף בתחרות, קיבל צמיד חיזוק - Our Love Will Rebuildכולם נהנו בסוף מפיצה טובה והיה אירוע מהנה ומעצים.בצוות השופטים והארגון שלנו היו: אמילי לוין, לב וכפוב, דן אורגד ועופר גפן.





'אליפות שח פורים חדרה', התקיימה ביום שני - שושן פורים, עם 28 שחקנים ב-3 רמות. אפשר היה לחוות את אהבתם של הילדים המתוקים לשחמט!ברכות למצטיינים!!התחרות התקיימה בשיתוף פעולה עם אתו"ס ועיריית חדרה. מהצוות שלנו, השתתפו בשיפוט ובארגון לב וכפוב ודניאל טרטקובסקי.'





אליפות פורים באם המושבות' , התקיימה גם היא ביום שני, בה השתתפו 14 ילדים ב- 2 רמות. ביניהם ילדי גן חובה המקסימים!!האירוע התקיים בשיתוף מקפ"ת ובשיפוטו של רועי ארואסטי .



שנזכה לבשורות טובות ונשוב לחגוג את פורים והחגים בגדול "כמו שצריך" עם אהבה ושמחה בלב.

אמן 🙌


16 views0 comments
bottom of page